Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Gott Nytt År!

Av Christine - 9 januari 2011 09:46

Hej på er alla,


Det nya året kom med dunder och fjång. :)

Verkligen finns det mycket att göra..

Hur kan man förbättra sin kommunikation?

Berätta saker en längre tid o nästan alltid ha ett svar,

alltid ha en orsak (varför) osv......

Jag har mera denhär stilen " Rocken är fin, för den sitter på dig så bra".

Och jag vill vara " Oj vad din rock är vacker. Den har en underbar färg och detaljerna gjort av glitter är roliga. Dessutom sitter den på dig mycket bra.


Mer historia men basen skall vara baserat på fakta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 17 december 2010 08:10

Hej svej!   Det va länge sen. Tiden rullar fort frammåt, när man har mycket jobb. Jag har fått förbundets jobb att starta och föreningens juniorjobb har gått undan som vanligt. Nog är de barnen och ungdomarna söta och roliga. Dessutom har j...

Av Christine - 29 november 2010 08:08

Hej,   Det var en tid sen jag skrev i bloggen. Förra veckan var jag i Vierumäki på utbildning. Jag lärde mig att BE BRAVE och sluta på att tänka vad andra tänker om mig. Dessutom gillar jag människor som är positiva och omtänksamma. Tänk ...

Av Christine - 19 november 2010 07:35

Idag är det min födelsedag. Jag hoppas människor kommer ihåg mig, för det är ju det viktigaste. Idag skall jag åka till Helsingfors och shoppa, äta och övernatta på ett hotell. Jag skall skämma bort mig och shoppa massor. Jag är inne i ett sh...

Av Christine - 15 november 2010 13:02


Hej,   Idag fick jag min första födelsedags presant. Guess what? Jo, 2 par tofsar och lite lyxigt vin :) Tack mamma och Lisa.   Här är en tjusig bild:     ...

Av Christine - 10 november 2010 08:14

Hej svej leverpastej,   I början av veckan var jag i Finska Sportinstitutet på kurs. Det är alltid roligt att lära sig nya saker och jag tycker att jag samtidigt växer som människa. Denhär gången var temat swing- och puttanalysator.   Men n...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards