Alla inlägg den 7 november 2010

Av Christine - 7 november 2010 07:39

Godmorgon,


Igår var jag övernatten I vårkki, för jag var barnvakt.

Igår var det också Svenska dagen.

Jag och Ludde var och lyssna på svensk musik.

Han fick också delta i mätning, ansiktsmålning osv.

På kvällen lagade jag middag (tonfiskfylllda tortillas) med lite rött vin till. NAM!

Idag börjar jobbet (öppna dörrar).

Skall ta emot anmälningar till vinterns träningar av juniorerna.

Jag har inte gjort någon fysik träning på ett par dagar, så idag blir det varken gym eller länk. Om jag är mycket effektiv både och :)

Det börjar bli kallare och jag tror det kommer snö ganska snart.

Jag och min hud tycker dock inte om denhär torra luften.

Jag får så torrhud och det kliiiiiar. Borde få ljusbehandling eller åka till ett varmare land ;) Atopisk hud är ärftligt. Tack Mamma :) <3 U!


Hej svej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards